Echipa ViConcept
Misiune: Prin prestarea unor servicii de calitate, echipa noastră eliberează timpul Clienților noștri de activități consumatoare de energie.
Viziune: Menținerea spațiilor funcționale, cu un grad de ocupare optim, generând venituri maxime, la cele mai mici costuri.
Valori colaborare: Susținere și cooperare în găsirea celor mai bune soluții în situațiile provocatoare care apar în procesul de administrare și conservare imobil.
Integritate: Facem mereu ceea ce considerăm a fi drept şi bine, indiferent de efortul depus.
Responsabilitate: Individuală și colectivă.
Productivitate: Nu facem promisiuni nerealiste, dar depășim, adesea, așteptările clienților.
Departamentul de Property Management, din cadrul Companiei ViConcept Properties, este alcătuit din specialiști caracterizați de profesionalism, determinare, eficiență și orientare spre rezultat.
Specialiști ViConcept
Anca Herciu – Founder & CEO
ViConcept Properties este rezultatul a peste 16 ani de experiență în tranzacționarea și administrarea proprietăților imobiliare din București și Ilfov.
Am construit această companie pornind de la o viziune clară – facilitarea unei experiențe rafinate pentru fiecare client în parte, alături de o echipă instruită, responsabilă și dedicată. Ne angajăm constant în găsirea celor mai bune soluții pentru a aduce valoare și încredere Proprietarilor pentru care lucrăm.
Plasăm clienții în centrul tuturor deciziilor noastre și am format o echipă cu temelii solide, bazate pe integritate, transparență și performanță.
Andreea Bădescu – Office Manager
Cu o abordare proactivă și o viziune aliniată cu scopurile și obiectivele echipei, Andreea este un veritabil pilon al coordonării activităților din sediul companiei noastre.
Cu o activitate variată, dispune de capacități remarcabile de planificare, prioritizare și abordare flexibilă, facilitând atât comunicarea internă, cât și cu clienții noștri.
Este responsabilă de dezvoltarea și implementarea procedurilor, precum și de menținerea sistemelor de evidență la funcționare optimă. De asemenea, este preocupată de identificarea și satisfacerea nevoilor echipei. Deși își împarte timpul între diverse sarcini administrative, acordând suport tuturor departamentelor, Andreea reușește să abordeze eficient fluxul de activități, asigurând buna funcționare a proceselor interne și promovând un mediu de lucru productiv și colaborativ în întreaga companie.
Claudiu Friciu – Technical Administrator
Claudiu, cu o solidă experiență de 10 ani în domeniul construcțiilor și amenajărilor interioare în Norvegia, este persoana responsabilă cu coordonarea eficientă...
a lucrărilor tehnice din unitățile administrate. Cu abilitatea sa de a răspunde prompt și eficient solicitărilor clienților, Claudiu se asigură că spațiile administrate funcționează la parametri optimi.
Datorită experienței îndelungate pe o piață caracterizată de standarde ridicate de calitate, Claudiu a dezvoltat o înțelegere profundă a conceptului de excelență în lucrul desfășurat. Apreciind importanța atenției la detalii și a unei interacțiuni fluide cu clienții, el se angajează întotdeauna să asculte cu atenție nevoile acestora.
Profesionist disciplinat, organizator desăvârșit și un sprijin de încredere pentru echipa noastră, Claudiu promovează eficiența, punctualitatea și corectitudinea. Aceste valori sunt reflectate nu doar în relația sa cu colegii, ci și în modul în care interacționează cu clienții noștri, oferindu-le servicii de calitate superioară.
Alina Bărbulescu – Property Manager
Ne mândrim să o avem în echipa noastră pe Alina, un membru valoros care ocupă rolul de Property Manager. Alina este expertă în medierea situațiilor urgente...
cu promptitudine. Cu abilitățile sale remarcabile de organizare, prioritizare și comunicare eficientă, Alina contribuie la optimizarea activităților zilnice și la dezvoltarea unor relații solide și de încredere atât cu clienții noștri, cat si cu furnizorii.
Este întotdeauna deschisă la noi provocări, iar perseverența și creativitatea sa o ajută să abordeze cu succes proiectele noi. Alina este unul dintre pilonii importanti in formarea și menținerea unor relații durabile cu Proprietarii care ne încredințează imobilele în administrare, oferindu-le siguranță și profesionalism la fiecare pas.
Cu un angajament de neclintit și o dedicare exemplară, Alina se implică în fiecare aspect al activităților noastre, asigurându-se că fiecare detaliu este gestionat cu atenție și eficiență. Cu Alina alături, garantăm că serviciile noastre sunt oferite la cel mai înalt standard de calitate.
Eugen Stan – Property Manager
Eugen este un coleg valoros care aduce cunoștințe și experiență semnificativă din domeniul vânzărilor, în activitatea de Property Manager.
Cu 5 ani de experiență în vânzările B2C, a reușit să se adapteze rapid in acest rol. Cu valori precum integritatea, disciplina, respectul, loialitatea și responsabilitatea, se aliniază perfect cu viziunea și activitățile companiei noastre.
El administrează cu succes un portofoliu extins de peste 70 de unități închiriate în scop rezidențial. Responsabilitățile sale includ menținerea unei relații armonioase atât cu Chiriașii, cât și cu Proprietarii, gestionarea contractelor de închiriere și contractelor cu furnizorii, verificarea plăților și asigurarea calității intervențiilor tehnice.
În calitate de Property Manager, rolul său presupune control și mediere, venind mereu cu soluții optime pentru rezolvarea eficientă a provocărilor ce pot apărea în procesul de închiriere a imobilelor. Colaborarea cu Eugen aduce echipei noastre expertiză și profesionalism, absolut necesare pentru succesul operațiunilor noastre.
Andrei Bilivolschi – PM Sales Agent
Experiența de peste 4 ani în vânzări de asigurări pentru locuințe stă la baza înțelegerii profunde a nevoii proprietarilor de locuințe date în chirie de servicii...
de administrare prestate de specialiști cu experiență în organizarea intervențiilor tehnice atât pentru avariile accidentale, cât și de prevenție. S-a alăturat echipei ViConcept urmându-și pasiunea pentru domeniul imobiliar.
În rolul de Agent de vânzări, prezintă Proprietarilor beneficiile colaborării cu echipa noastră în administrarea investițiilor imobiliare.
Cu o personalitate sociabilă și o abilitate dezvoltată de a asculta activ, colegul nostru creează conversații în care transmite informații în mod clar și concis, fiind eficient în comunicare atât cu colegii, cât și cu clienții. Are o gândire orientată către rezultate și o capacitate dezvoltată de găsire rapidă a soluțiilor pentru nevoile clienților noștri.